JULLOV!

Äntligen JULLOV!

Idag åkte jag till skolan. Hade typ fika med Handels, alltså ettorna, tvåorna och vi.. Åt lussekatter och drack festis typ. Jag med trotts att det var tidigt på morgonen, brukar ju inte kunna äta då.. Sen blev det till Aulan på skolan och hade avslutning med resten av skolan.

Efter det gick jag och Emelie upp på stan och skulle kolla efter nått att köpa till pappa.


GRATTIS PAPPA PÅ FÖDELESDAGEN.

Även grattis till Emelies pappa på hans födelsedag.. Haha. Ska upp till pappa sen och fira honom.

Efter stan så blev det hem och baka knäck. JAG LYCKADES! Hemmafru nästa! eller kanske ändå inte...

Tror även att Marina Pearl är sjuk.. =(

Imorn blir det Örebro med Emelie för dom sista julklapparna!



Kommentarer
Postat av: Therre

Vem är Marina Pearl?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback