Jag vill...

  • ha snö, för nu är jag trött på det här skitvädret
  • ha nästa helg, för då bär de av till Lysekil med Jess och Emelie till Alec
  • ha jul. Det är så mysigt
  • ha en utlandsresa till något varm ställe strax efter nyår
  • ha någon att sova med. Och efter som Emelie ville ha någon till mig vill jag även ha någon till henne.
  • ha nya skor. Skräll?! Okej, jag har de men jag får inte använda dem förens nästa helg. Och skor kan man inte få för mycket av.
  • åka skidor. Det var alldeles för länge sen.
  • ha massor med pengar. Hm, man kan ju önska.

Tänk om jag bara kunde få någonting av de här!  NU, NU, NU!


Kommentarer
Postat av: Therre

Vad för bild då?
Du måste skicka så jag får se :D
Btw, vill ha samma saker som dig. Tänk å om man kunde få allt som man önskar här i livet ;P

Postat av: emelie

ååhh vad söt du är :D
ily

2007-12-07 @ 23:20:30
URL: http://emeliennn.blogg.se
Postat av: Therre

Kanske försöka vara riktigt snälla ända fram till ju`? :P

2007-12-07 @ 23:24:59
URL: http://freakkid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback