Helgen. Och vilken helg!

Uj uj uj.. Helgen har varit übergut.

Fredag: Åkte ifrån Degerfors ca 10.15 till Lysekil med ett stopp på Torps köpcentrum och snabbshoppade. När vi åkte ner kom jag och Jessi på att vi inte hade någon flagga ut från bilen, så jag och jessica offrade ett par trosor var och hängde ut (Emelie kunde inte göra det för hon hade bara fina trosor med sig. Hoppades någon på att få sig nått?) Vi kom ner till Lysekil och där var de dags att börja göra sig iordning för kvällens bravader, hehe. Eftersom de var tema pimp'n'hoes så hade vi från Degerfors slagit på stort efter som vi inte inte är vana med temafest. Jag hade köpt nya skor, ny klänning och nätstrumpor. Emelie och Jessi hade oxå massa nytt. Det var jättekul! Röda naglar och röda läppar blev det till det och självklart tomteluva. Haha. Då kom vi på att vi var hungriga. Ner på en kinarestaurang och se ut så.. Haha. Men kinesen i kassan tyckte vi var fina
När födeledagsbarnet (Teo) och hans kompisar kom så var jag, Jessica, Emelie och Alec klara hoes och hade samlat oss runt våran pimp, Ellen.
Efter det började festen på riktigt. Massa folk kom. Vissa som man kände, vissa inte. Det var jättekul.
Teo fick ju massa presenter oxå. Av Degerfors fick han allting som behövs när man ska göra pannkakor, inklusive pannkakssmet. Dock äter jag ju inte pannkakor längre, men den historien ska vi inte ta nu.
Av sina andra vänner fick Teo typ ölglas, Twisterspel och ett lösbröst.
När alla paket var öppnade kom Teo på att han skulle klunka i sig ett glas Tequila. (40 minuter senare ligger han och spyr i toaletten utan att ha öppnat toalocket innan.. Sen såg vi inte han mer den kvällen!)
Sen blev det twister, t.o.m. Teo var fortfarande kvar då. Vi spelade typ i lag två och två där förlorarna var tvugna att hångla. Haha.
Vi drog vidare till en annan fest där jag tror att en stackars kille höll på att bli våldtagen av oss.. Inte riktigt kanske, mest av Emelie..
Vidare tillbaka till lägenheten och sova typ. Riktigt rolig, lyckad kväll

Lördag: Vaknade av att Emelie och Jessica låg och pratade om mig i sängen över. Något som inte gjorde mig så glad. hm.. Dessa två åkte typ hem direkt på morgonen. Vi andra var ganska sletna och gjorde inte mycket för värlen. Då kommer de på att de ska köpa pizza. Hur kan man äta dagen efter?
Vi satt typ framför TV:n hela dagen. Jag ville se "bonde söker fru" men de ville ju ingen annan.. =( Det blev "Life of Brain" ist, fast jag somnade.
Runt 4-5 på kvällen skulle vi åka till Gbg och släppa av folk. Hur många får plats i Teos nya bil? Svar: 7 st! Lite små trångt kanske.
Släppte av Jocke i Stenungsund och åkte sedan vidare med de andra till Gbg. Efter det blev de till Teo på Tjörn och spela spel och titta på "Pirates of the Carabian" med Alec, Teo och Jocke. Jag somnade efter en halvtimme i soffan och hade sovit där i tre timmar när jag blev väckt.

Söndag: När vi vaknade drog jag, Alec och Teo in till Gbg för shopping. Först var de till Ikea och sen Nordstan typ. Hann inte titta så mycket innan mitt tåg hem skulle gå. Mamma och Stefan kom och hämtade mig i Laxå sen.

   
 
(Mer bilder på http://erijkaa.bilddagboken.se)


Det var väl typ min helg det. Det har varit så roligt!
Och snart är det jul igen. Vad blir det nyår?

PUSS OCH KRAM/ ERIKA

Kommentarer
Postat av: emelie

haha mm, var ju tvugna att diskutera hur mysigt du måste ha haft den natten ;) och du, jag var inte den som våldtog han mest!!!!!!!!! sen är jag alltid redo haha, love it
ily


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback