Hata, hata, hata Örebro!

Ja, jag och Emelie skulle ju (dumma som vi är) åka och shoppa de sista julklapparna i örebro idag. FY I HELVETE, säger jag bara. De fanns ingen billig parkering eller de fanns typ ingen parkering. Så efter att ha åkt runt i Örebro och letat i en timme (och det var ju inte bara. Har nog aldrig varit med om sån trafik) bestämmer vi oss för McD på väg in till. Sen fortsätter vi leta efter parkering, men ger ganska snart upp och åker till Marieberg istället.
FY FAN VAD FOLK DET  FOLK DET VAR! Sprang runt där i ca en timme innan vi gav upp och åkte hem.

Över till Jess (där hon även hade sin kille eller vad han nu är.. Trevligt att äntligen få träffa honom) och där hämtade jag och Emelie bilder från ihelgen och sen bilder från i sommras med. Har inte fått allt från ihelgen men när jag får dom blir det Bilddagboken.. ;D
Shit vad mycket kort jag inte har sätt sen sommarn. Herregud, vart tog sommarn vägen. Saknar som faan. Den här sommarn var verkligen KUL! Make next summer even better, please!

Även:
GRATTIS TEO PÅ 20 ÅRS DAGEN!!!!


Kommentarer
Postat av: E

Alla hatar vi örebro på nått sätt! Inse verkligheten å åk aldrig mer dit:P

2008-01-23 @ 18:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback